NLP טיפול רגשי לילדים ונוער בשיטת
top of page

טיפול רגשי לילדים ונוער בשיטת NLP

טיפולים רגשיים לילדים ונוער בשיטת NLP

ילדים הם עולם ומלואו. אנחנו, כמבוגרים, שכחנו איך זה להיות ילדים. העולם הפנימי של ילדים שונה מהעולם הפנימי של מבוגרים. הילדים נולדים עם תכונות אישיות מסויימות ותכונות אחרות פשוט נרכשות עם הזמן ככל שחווים יותר חוויות. כאשר התכונות האלה מעכבות את הילדים מלהיות שמחים ומאושרים- כאן התפקיד שלנו כהורים להיכנס לתמונה ולעזור להם להתמודד.

כמו שכל מבוגר מגיב בצורה שונה למה שקורה במציאות, כך גם ילדים. ישנם "טריגרים" או במילים אחרות "אירועים מלחיצים" שגורמים לילדים להתנהגות שונה. למשל כאשר עוברים דירה או בית ספר, כאשר הורים רבים או מתווכחים, אירוע של מוות של קרוב משפחה או חבר, מחלה קשה, בריונות או התעללות בביה"ס וכד'.

אחרי שמזהים התנהגות שונה וקיצונית, כדאי לשים לב איך היא התחילה. אין צורך מיד לרוץ לקבל טיפול רגשי לילדים. אפשר קודם כל לנהל דו-שיח עם הילד. חשוב להראות לו שאנחנו כאן, אנחנו רואים אותו ומקשיבים לו. לילד חשוב לקבל סביבה תומכת ללא שיפוט.

מתי צריך טיפול רגשי

כמובן שהיינו רוצים לספר מנסיון החיים שלנו ולהסביר לילד כיצד להתנהג וכיצד להגיב לסיטואציות מסויימות. אבל המוח של ילדים לרוב אינו בנוי בצורה כזו. איך יודעים מתי צריך טיפול רגשי? אצל רוב הילדים המוח קולט ומפנים עפ"י אסוציאציות. במקום להסביר, כדאי לשלב את ההסבר ואת התובנות מההסבר הזה- במשחק חווייתי. כמובן שלא לכולם יש זמן ויכולת להתעסק בטיפולים רגשיים אפילו עבור ילדיהם. כדי לקבל כלים איך טיפול רגשי לילדים יכול לעזור, אפשר לפנות אלי להכוונה.

10 מפגשי העצמה וטיפול רגשי NLP

תהליך העצמה אישית: בירור אמונות מגבילות וחסמים, יצירת שיגרת הרגלים מעצימים, גילוי חוזקות אישיות, שיפור מערכות יחסים בדינמיקה עם אחרים, הפנמת ההשפעה בין מחשבות לרגשות ופיתוח מוטיבציה פנימית - 280 ש"ח לפגישה.

מעוניינים בטיפולים רגשיים לילדים לפי שיטת NLP ותהליכי העצמה? מבצע החודש


טיפול רגשי בקריות

להורים עסוקים, אפשר גם להביא את הילד אלי לקליניקה בקריות כדי להתחיל תהליך של טיפול רגשי.

השיטה שאני עובדת לפיה נקראת שיטת NLP. שיטה זו מבוססת על כך שכל ההתנהגות שלנו מקורה באמונות שצברנו במשך החיים. האמונות האלו מתבטאות במחשבות. המחשבות שלנו יוצרות את הרגשות שלנו.

כדי לשנות התנהגויות, צריך קודם כל לבדוק איזה מחשבות יש בתוכנו. לא תמיד ילדים מודעים למחשבות שלהם. בטיפול רגשי לילדים ונוער ניתן בהחלט להבין מהם המחשבות והרגשות של המתבגרים.


טיפול רגשי בילדים אור מול חושך
טיפולים רגשיים בילדים תת-מודע

בעזרת הכוונה נכונה, ניתן לשנות את המחשבות ו"ללמד" את המוח שלנו לחשוב מחשבות חיוביות. בתהליך הזה בעצם אני "מרגילה" את הילד להיות חיובי יותר, גם כאשר יש התמודדויות מאתגרות. בעזרת משחק והמחשה, הילד עובר תהליך של פיתוח מודעות עצמית ושליטה יותר טובה על המחשבות והרגשות.

הקליניקה שלי נמצאת בקרית חיים. אם אתם מחפשים טיפול רגשי בקריות, שלחו הודעה בווטסאפ ואחזור אליכם לפרטים נוספים.

ישנם כל מיני סוגים של טיפולים רגשיים. ברגע שהילדים מרגישים טוב עם עצמם ומקבלים "ארגז כלים" להתמודדויות, הם מוכנים לשלב הבא של רכישת כישורים חברתיים.


bottom of page