טיפול באמנות כטיפול רגשי לילדיםחיפה
top of page

טיפול באמנות כטיפול רגשי לילדים


תרפיה ומשחקי רגשות לילדים

טיפול באמנות בהחלט יכול להוות פתרון כאשר הורים מחפשים דרכים חדשות ומתקדמות שבהן הם יכולים לעזור לילדם שלהם לחדד את היכולות המנטליות, הרגשיות והקוגניטיביות שלהם. בגילאים של ביה"ס יסודי, אני משתמשת באמנות כדי לעניין את הילדים ולעזור להם לבטא את עצמם. זה בעצם כמו תרפיה באמנות כאשר משתמשים באמצעים מוחשיים, בפעילויות ועבודות יצירה שמגרות את החשיבה היצירתית. תוך כדי הפגישות, אני עובדת עם הילדים על חשיבה מחוץ לאוטומט שלהם ובעצם יוצרת יחד איתם מסלול של צמיחה והתפתחות רגשית. במילים אחרות- אני מלמדת אותם מה זה חשיבה חיובית ולמה היא מועילה לנו להשיג את המטרות שלנו.


איך אני יכולה לעזור בטיפול רגשי באמנות? בגילאים קטנים הפגישות אצלי בקליניקה נערכות תוך כדי עבודות יצירה ומשחקי מודעות.


אצל רוב הילדים, התפתחות המוח מתבססת על חוויות שהם עוברים, יותר מאשר על הסברים ודיבורים שמבוגרים מנסים ללמד אותם. ילדים לרוב אפילו לא מודעים לחוזקות שלהם. הם לא מבחינים בין מחשבות ורגשות ועוד לא הגיעו לתובנה שהרגשות והמחשבות שלהם גורמים להם לפעולות ולהתנהגות מסויימת. בפגישות אצלי אני עושה עבודות יצירה וממחישה לילדים ולנוער את הקשר הזה בין התפתחות וחשיבה לבין רגשות והתנהגות. הבסיס לכל התהליך הזה עפ"י שיטת NLP, כלומר ע"י שינוי המחשבות והאמונות שלנו, ניתן לשנות את הרגשות וההתנהגות שלנו.


טיפול באמנות ומשחקי יצירה

מחפשים טיפול באמנות כטיפול רגשי לילדים בקרית חיים? לאפשר להעביר ילדים ונוער טיפול רגשי מבלי לתת את הכותרת הזו של "טיפול רגשי לילדים". בעצם כל התפתחות חווייתית חיובית היא סוג של טיפול רגשי לילדים. הרבה יותר קל לזכור רגשות מאשר מחשבות. ברגע שהילדים מבינים שהם יכולים לשלוט על המחשבות שלהם, הם לומדים באותה דרך לשלוט על הרגשות שלהם. כל מה שצריך לעשות זה להמחיש להם את המציאות בעזרת עזרים, דימויים מעניינים ועבודות יצירה עם רגשות.


טיפול רגשי באומנות, טיפול באמנות
טיפול רגשי באמנות, טיפול באמנות

אם גם אתם רוצים לעזור לילדכם להתפתח ולהרחיב את המודעות העצמית שלו, צרו קשר ואתן לכם פרטים נוספים לגבי תהליך של טיפול רגשי שמתבססת על שיטת NLP. אני מקבלת בקליניקה שלי בקרית חיים, חיפה. בינתיים, קראו עוד על איך המוח שלנו עובד בעזרת תת המודע שלנו.




bottom of page