טיפול רגשי לילדים בחיפה
top of page

טיפול רגשי לילדים בחיפה

טיפול רגשי בחיפה

בחיפה ובכל הארץ קיימים הרבה סוגים של טיפול רגשי לילדים. טיפול רגשי יכול לעזור לילדים לחקור את רגשותיהם בסביבה בטוחה, תומכת ולא שיפוטית. טיפול רגשי לילדים שונה מטיפול רגשי למבוגרים הן בתוכן של המפגשים והן בשפה שמדברים בה. אצל ילדים, המפגשים יתקיימו באמצעות דיבור, משחק, יצירת אמנות ועבודות יצירה.


טיפולים רגשיים לילדים ובני נוער בחיפה

בעזרת דרכים אלה ניתן ללמד את הילדים להתמודד, לבטא את עצמם ולהתנהג בצורה שמועילה להם. טיפול רגשי לילדים יכול להיות גם טיפול פסיכולוגי. ישנם מגוון רחב של בעיות שניתן לעזור בהן כשלוקחים ילדים לטיפול רגשי. החל מילדים שחווים תקופה קשה בחייהם בעקבות בדידות שנובעת מהקורונה ועד לילדים עם בעיות נפשיות מתמשכות. מטפלים רגשיים בילדים פועלים כדי לעזור לילדים ללמוד אסטרטגיות לניהול רגשותיהם ולקדם גורמי הגנה התורמים לחוסן ולהפחתת ההשפעות השליליות של מתח.


לעתים קרובות בטיפול, ילדים מפתחים מודעות עצמית והערכה עצמית מוגברת כשהם מתחילים להרגיש מובנים ומועצמים. במהלך הטיפול הרגשי בילדים, הורים עשויים להבחין גם בשיפורי התנהגות והשפעות חיוביות בבית ובבית הספר כתוצאה ממפגשי הטיפול.


טיפול רגשי ומחייכים
ילדים שמחים וחייכנים


מטפלים רגשיים לבני נוער בחיפה

בסופו של דבר, מטפלים רגשיים בילדים, פסיכולוגים או לא, אכן יכולים למלא תפקיד חשוב בטיפוח ההתפתחות החברתית, הרגשית והקוגניטיבית הבריאה של ילד במהלך שנותיו. בין אם אתם זקוקים לטיפול רגשי לילדים בחיפה, טיפול רגשי לילדים בקריות או בכל עיר אחרת, בד"כ שווה לטרוח ולנסוע למטפל רגשי טוב שקיבלתם עליו המלצות. חשוב לבחור מטפל רגשי לילדים שיש לו ניסיון בטיפול רגשי לילדים ולא רק טיפול רגשי למבוגרים.


ביטחון עצמי

האם ביטחון עצמי זה כישרון או שביטחון עצמי זו תכונה מולדת? קודם כל ביטחון עצמי זו תחושה פנימית. אני יכול לסמוך על עצמי. אנשים שלא מרגישים את התחושה הזו, הם בהמתנה למישהו אחר שישלים להם את החסר. כלומר, אם אין לי ביטחון עצמי, אני אהיה תלוי בתגובות של אנשים אחרים בכדי שאוכל להרגיש טוב עם עצמי.


הביטחון העצמי נותן לנו העזה. אם יקרה משהו- מה אני אעשה? אתמודד? אמצע דרך? אהיה בסדר? או שאתייאש וארגיש אבוד. איפה אני מרגיש ביטחון עצמי? עם מי? מתי? בהחלט אפשר לחזק את הביטחון העצמי ע"י חוויות חיוביות. ישנם ילדים שנולדים עם יותר ביטחון עצמי מאשר ילדים אחרים. כדי שבמהלך החיים הביטחון העצמי יגבר, כדאי לאתגר ילדים בדברים קטנים, כדאי לתת להם משימות קטנות שמותאמות לגיל שלהם ולאפשר להם להצליח.


מבצע החודש- 10 מפגשי העצמה לילדים ונוער

תהליך טיפול רגשי לילדים ונוער: בירור אמונות מגבילות וחסמים, יצירת שיגרת הרגלים מעצימים, גילוי חוזקות אישיות, שיפור מערכות יחסים בדינמיקה עם אחרים, הפנמת ההשפעה בין מחשבות לרגשות, הקניית כלים לפירוש חיובי של סיטואציות חברתיות ופיתוח מוטיבציה פנימית - 280 ש"ח לפגישה. לפרטים נוספים אודות תהליך העצמה אישית

bottom of page