ייעוץ והכוונה לצעירים וצעירותחיפה
top of page

ייעוץ והכוונה לצעירים וצעירות

חוסן נפשי

לא לכולם יש חוסן נפשי. יש אנשים, במיוחד צעירים וצעירות, שמרגישים שמשהו לא בסדר אבל לא בדיוק יודעים מה. לפעמים יש לנו מחשבות בתת מודע שמונעות מאתנו להינות באמת ולחיות את הכאן ועכשיו. זה יכול להיות בעקבות הדרך שבה חינכו אותנו, או בגלל חוויות שעברנו, או אפילו בגלל דיעות של אנשים אחרים שמשום מה אנחנו מאמינים בהן.


ייעוץ והכוונה לצעירים וצעירות יכול להתבטא בכמה דרכים. קודם כל זה לא בושה. להיפך, אנשים שפונים לקבלת ייעוץ והכוונה מאוד מודעים לעצמם ורוצים שינוי. ברגע שאדם מגיע למסקנה שהוא רוצה שינוי, הוא לא ירגע עד אשר ישיג את השינוי הזה. הייעוץ יכול להתבטא בשינוי הרגלים, בשינוי מחשבות, שינוי התנהלות ביום יום ועוד. ברגע שאדם מקבל ייעוץ והכוונה, הוא יכול לעבור את היום ביותר אופטימיות ותחושת המסוגלות שלו תורמת לו לאנרגיה טובה. הוא יהיה הרבה יותר פתוח לעולם ויחווה חוויות טובות יותר.


תקיעות ומבוי סתום

מרגישים תקיעות ושהגעתם למבוי סתום? המצב הזה יכול להשתנות. קורה לכם שאתם אומרים לעצמכם "מה זה תמיד קורה לי?" אנחנו רואים את המציאות מנקודת מבט מסויימת. יש אפשרות לשנות את זה. איך אנחנו קולטים אנשים אחרים? איך אנחנו מפרשים את איך שהם מתייחסים אלינו? ברגע שנבין למה אנחנו חושבים בצורה מסויימת, יהיה לנו קל לשנות את דפוסי המחשבה שלנו. המחשבות שלנו יוצרות בנו רגש והרגש הזה גורם להתנהגות מסויימת. רוצים לשנות את ההתנהגות שלכם? הכל מתחיל במחשבות.


ייעוץ והכוונה

הרבה פעמים לוקח זמן עד שצעירים וצעירות מגיעים למסקנה שכדאי להם לקבל ייעוץ והכוונה. הם עשויים להסתובב עם תחושת תסכול הרבה זמן. התחושה השלילית הזו משפיעה על כל תחומי החיים. במיוחד ביחסים שלהם עם אנשים אחרים וכמובן ביחסים שלהם עם עצמם. מבחינת ההתנהלות, הם יהיו יותר שליליים בשפה שלהם ויחשבו מחשבות שליליות. הם גם לא יצליחו ממש להינות מחוויות שבעבר כן היו נהנים מהם.

החיים לא מגיעים עם הוראות הפעלה. אבל כן יש אנשים שזה המקצוע שלהם, שיש להם את הידע והכלים כדי לתת ייעוץ והכוונה לצעירים וצעירות האלה. אם גם אתם מרגישים שמשהו יכול להשתר בחיים שלכם, שלחו הודעה ואחזור אליכם. הקליניקה שלי נמצאת בקרית חיים. אפשר לשוחח שיחה ראשונית בפלאפון ללא התחייבות.


קליניקה בקרית חיים
שיחות ייעוץ והכוונה לצעירים וצעירות

מהי מציאות

אז מהי מציאות? המציאות מורכבת מאוסף של חוויות, אמונות, דיעות ורגשות. המחשבות שלנו משפיעות על הרגשות. הרגשות משפיעים על ההתנהגות שלנו. לא הייתם רוצים לדעת איך לשלוט יותר טוב על הרגשות שלכם? ברגע שתהיה לכם שליטה, ההתנהלות שלכם ביום יום תשתפר לכזו שמועילה לכם וגורמת לכם להנאה. זו המציאות שאמורה להיות לכל אחד מאתנו, גם לצעירים וצעירות.


זה אפשרי לשנות הרגלים, אמונות, רצונות ודרך חיים. איכות מערכת היחסים שלנו עם עצמנו משפיעה על כל מערכות היחסים שלנו. מרגישים שאתם טיפה שונים מאחרים? דברים לא תמיד באים לכם בקלות? יש דרכים פשוטות שבהן ניתן ללמוד כיצד להיפטר מהקול השלילי שיש לנו בראש. לפרטים נוספים צרו קשר.


bottom of page