טיפול רגשי לילדים בקריות בצפון
top of page

טיפול רגשי לילדים ונוער בקריות

טיפולים רגשיים בקריות

טיפול רגשי הינו טיפול בנפש האדם וברגש שלו. הרבה דברים מתורגמים לרגש, למרות שלא תמיד אנחנו מודעים לכך. המחשבות שלנו יוצרות אצלנו רגשות. ברגע שחוקרים ומבינים ממה המחשבות שלנו נובעות, למשל מאמונות, מחוויות, מרצונות וכד', אז אפשר להתחיל תהליך של טיפול רגשי ולשנות את המחשבות האלה. ברגע שנתרגל את המוח שלנו למחשבות חיוביות, נוכל בהחלט להרגיש רגשות חיוביים. 

טיפול רגשי למתבגרים בעקרון בנוי באותה צורה. אבל אצלם, תהליך הטיפול כרוך ביותר משחקים וחפצים. המוח של ילדים בדרך כלל קולט עפ"י אסוציאציות ולא עפ"י הסברים. כאשר נרצה להעביר מסר לילד, הוא יקלוט אותו הכי טוב בעזרת חווייה כלשהי.

טיפול רגשי לילדים בקריות, בצפון

הקליניקה שלי נמצאת בקרית חיים (חיפה). נגיש גם למי שבא מכל הקריות והצפון.

ישנם כל מיני סוגים של טיפול רגשי לילדים. לפני כמה עשורים, כשמשפחה היתה חווה בעיות רגשיות עם הילדים, ההורים בדרך כלל היו פונים לפסיכולוג ילדים או פסיכולוגית ילדים. היום כבר יש שיטות וטכניקות טיפוליות נוספות ולעיתים אף ממוקדות יותר שמסייעות להסיר חסמים בזמן קצר יותר.  

מעוניינים בטיפול רגשי לילדים ונוער בקריות? השאירו הודעה ואתן לכם פרטים נוספים לגבי תהליכים של שינוי הרגלים שמבוססים על מחשבות חיוביות.

אני מטפלת טיפול רגשי בעזרת שיטת NLP בקליניקה שלי בצפון שנמצאת בקריות.

טיפול רגשי למבוגרים בקריות

בעזרת הכוונה נכונה, ניתן לשנות את המחשבות ו"ללמד" את המוח שלנו לחשוב מחשבות חיוביות. בצורה כזאת ניתן להרגיל את עצמנו לאמץ דפוסי מחשבה חיוביים, גם כאשר יש התמודדויות מאתגרות. אני נותנת כלים נוספים שעוזרים לפתח מודעות עצמית ושליטה יותר טובה על המחשבות והרגשות. ברגע שאנחנו "מרוצים" מהמחשבות והרגשות שלנו, ניתן בקלות יחסית לאמץ הרגלים חדשים ומועילים.

תארו לעצמכם שאתם מתעוררים בבוקר ללא רגשות. איך תחליטו מה לעשות באותו יום? איך תדעו מה חשוב ומה לא? אם לא היו לכם רגשות, האם זה מרגיש 'נחמד' להישאר במיטה? האם הייתם מתרגשים לקראת היציאה לעבודה, או מודאגים לגבי מה יקרה אם לא תלכו? למה לטרוח לעשות משהו בכלל?

הרגשות שלנו עוזרים לנו לקבל את ההחלטות שלנו. בכל רגע ורגע ביום אנחנו מקבלים החלטות ופועלים על-פי ההחלטות האלו. העולם מסביבנו מעורר בנו תגובות רגשיות כל הזמן. הרבה ממה שאנחנו עושים נובעים מרצון לשנות או לשמור על מצב רגשי כלשהו, להרגיש רגש שאנחנו אוהבים להרגיש, או להימנע מלהרגיש רגש שאנחנו לא רוצים להרגיש.

פנו אלי על-מנת שנבדוק מה מעכב אתכם מלהרגיש רגשות שאתם כן רוצים להרגיש.

טיפול רגשי למתבגרים- מיומנויות חברתיות והעצמה 

הרבה בני נוער היו רוצים לדעת איך להתחיל קשרים חדשים בקלות. למשל במפגש חברתי כלשהו. אך ילדים ובני נוער לא תמיד מודעים לעובדה ששפת הגוף שלהם משפיעה על איך שאחרים רואים אותם. 

אם נשב ונתעסק בפלאפון ללא הפסקה כדי לא להרגיש בודדים במפגש, הדבר יקשה על אחרים לפנות אלינו. 

אך אם נשב זקוף עם מבט אל הסובבים אותנו, יהיה לנו יותר קל ליצור קשר עין עם מישהו אחר ולהתחיל תקשורת כלשהי.

כאשר נפתח מודעות להתנהגויות האלה, יהיה לנו הרבה יותר קל להשתלב.

אפילו שפת הגוף שלנו משפיעה על היחס שנקבל מאחרים. חלק מדפוסי המחשבה שלנו מתבטא בשפת הגוף שלנו. טיפול רגשי לילדים בקריות- קבלת כלים לשיפור מודעות עצמית ובטחון עצמי.

מרגישים שהגיע הזמן לשינוי? לחצו כאן.

טיפול רגשי בקיות- לאהבה עצמית

הדבר הכי בסיסי לאדם זה קודם כל לאהוב את עצמו. ברגע שהאדם שלם עם עצמו, הרבה יותר קל לו לראות את העולם מנקודת מבט חיובית. אנשים שמרגישים טוב עם עצמם הם בעלי חוסן נפשי הרבה יותר מאשר אנשים אחרים. טיפול רגשי בהחלט יכול לעור בהקניית כלים לפיתוח חוסן נפשי.

כל אחד מאיתנו אוגר בתוכו את כל החוויות שעבר מאז הילדות. למרות שאני אדם מבוגר, חלק מהאשיות שלי נבנית כתוצאה מהחוויות שעברתי. גם אני פעם הייתי ילד, היו לי דמויות דומיננטיות שחייתי איתן ובזכותן אני מי שאני היום. כל אחד מאיתנו סוחב בתוכו את הילד הקטן שהיה פעם ואת החוויות שלו.

אם למשל גדלתי בבית ביקורתי שלא נתנו לי בו במה להביע את עצמי, סביר להניח שאגדל עם חוסר ביטחון. חוסר הביטחון הזה יכול לבוא לידי ביטוי במופנמות וחרדות או בצעקות ובכוחניות. לא כל אחד מודע לזה שהאישיות שלו יכולה להשתנות. הכל מתחיל קודם כל במחשבות ובמודעות עצמית.

רוצים לשנות הרגלים? לשנות דפוסי מחשבה? השאירו פרטים ואחזור אליכם.

bottom of page