CBT טיפול קוגנטיבי התנהגותי חיפה
top of page

CBT טיפול קוגנטיבי התנהגותי

מטפלת CBT בקריות, חיפה

שמי ליאורה ואני מטפלת רגשית עם שילוב של שיטת NLP, CBT וכלים מעולם הקואוצ'ינג של ילדים ונוער.

אעזור לכם לזהות, לנתח ולשנות דרכי חשיבה בעייתיות ודפוסי התנהגות בעייתים. בעמצעות טיפול NLP ניתן לזהות דפוסי מחשבה שלא מועילים לנו. כחלק מהתהליך, לומדים להטיל ספק בדברים שנראים כעובדות ולתרגל זויות הסתכלות ודרכי התבוננות נוספות על איהרועים שחווינו. באמצעות שיטת CBT ניתן לשנות את ההתנהגויות הלא רצויות שלנו.


שילוב של טיפול קוגנטיבי התנהגותי CBT וטיפול NLP מאפשר ליצור שינוי רגשי והתנהגותי בתוך תקופה קצרה יחסית. טיפול CBT לילדים בהחלט יכול לעזור ליצור את השינוי הזה. כאשר אנחנו חווים אירוע כלשהו, בד"כ אנחנו נגיב אליו באופן אוטומטי. אך בעזרת מודעות והבנה מחודשת, ניתן להגיב בצורה אחרת. הצעד הראשון הינו המחשבות שלנו. איזה מחשבות יש לכם כשאתם חווים אירוע מסויים? איך אתם מפרשים את האירוע הזה? המחשבות שלכם גורמות לרגש. הרגש הזה יוצר התנהגות, מעין תגובה לאותו אירוע.


מחפשים מטפלת CBT בקריות, חיפה? צרו קשר לקבלת פרטים נוספים. בתהליכי העצמה ושינוי תודעתי אני משלבת בין שיטת CBT לשיטת NLP ובכך השינוי נוצר גם בחחלקים המודעים וגם בחלקים הלא מודעים במוח. אפשר להבחין בשינוי מבחינה רגשית, חווייתית וקוגנטיבית.


שינוי הרגלים בעזרת CBT טיפול קוגנטיבי התנהגותי

מבחינה רגשית, כדאי להקדיש זמן להבנה של מה עומד מאחורי ההרגל שאותו אני רוצה לשנות. מה ההרגל הזה נותן לי? מה אני מרוויח ממנו? האם אני מוכן לוותר על הרווח הזה? איזה אדם אהיה לאחר שאצליח להתמיד בהרגל החדש? איך החיים שלי ישתנו בעקבות שינוי ההרגל?


בואו לגלות תובנות חדשות, להרחיב את המודעות העצמית שלכם, העלאת בטחון עצמי והערכתה עצמית. תרכשו כלים לשיפור היכולת לזהות אתגרים שונים ולשנות חסמים שמפריעים לכם להתקדם. במהלך תהליך ההעצמה, תרגישו שאתם משנים הרגלים לא טובים, מצליחים טוב יותר בקבלת החלטות ובאופן כללי איכות החיים שלכם תשתפר.


שינוי הרגלים בעזרת CBT הינו תהליך קצר מועד וממוקד מטרה. לאחר זיהוי ההרגלים שלא מועילים לכם, ניתן למצוא משמעויות חדשות להרגלים חדשים. טיול קוגנטיבי התנהגותי CBT יעיל בכל גיל.


טיפול רגשי והעצמה- CBT בחיפה בקריות

רוצים לקבל ארגז כלים לחיים? (תוכן משתנה בהתאם לגיל, החל מגיל 5.5)

בואו לקבל כלים לחיים רגועים יותר עם הרגלים מועילים:

בחירת נושא להעצמה, בירור חסמים ואמונות, גילוי חוזקות אישיות, הבנה ויישום הקשר בין אמונות לרגשות, שינוי פרשנויות של סיטואציות, חשיבה יצירתית וחיובית, שיגרה של הרגלים נכונים, שיפור ביטחון עצמי, תמיכה שוטפת בווטסאפ, "שיעורי בית" לתירגול ויישום הכלים בבית, הקניית דפוסי מחשבה חיוביים, שיפור מערכות היחסים שלכם עם עצמכם ועם הסובבים אתכם.

עלות כל פגישה: 280 ש"ח. יצירת קשר


טיפול קוגנטיבי התנהגותי CBT , טיפול NLP


שילוב טיפול NLP עם טיפול CBT מאפשר לטיפול להיות ממוקד מטרה וקצר מועד. הטיפול הרגשי מכיל ארגז כלים מגוון ומובנה של תהליך מוסדר ליצירת שינוי פנימי ברמת המודע והתת ממודע. בצורה כזו ניתן לתכנת מחדש את המוח כדי ליצור את השינוי בדפוסי המחשבה שמפריעים לנו. חבל לבזבז את החיים במחשבות לא נכונות ובאמונות שמגיבלות אותנו. חשוב לשחרר את דפוסי המחשבה האלה כדי לפנות מקום למחשבות חיוביות ובכך להתנהגות שמקדמת אותנו.


איזה אמונות ליבה יש לכם שהייתם רוצים לשנות? יש לכם מחשבות טורדניות שלא עוזבות אתכם? מרגישים תקיעות? כאשר יש פער בין מי שאתם ביום יום שלכם לבין מה שהייתם רוצים להיות, אתם זקוקים לשינוי. באמצעות טיפול NLP ובעזרת טיפול קוגנטיבי התנהגותי CBT ניתן לשנות דפוסי מחשבה והרגלים התנהגותיים.


שינוי קוגנטיבי התנהגותי CBT

שינוי קוגנטיבי התנהגותי CBT מתחלק לכמה שלבים. בשלב הראשון מזהים ומבינים דפוסי מחשבה, בעצם מאתרים את המחשבות האוטומטיות ואמונות היסוד שגוררות אחריהן מחשבות מאותו הסוג. לאחר מכן בוחנים איך המחשבות האלה משפיעות על ההתנהגות היום יומית.


שינוי באמצעות CBT מתבטא בשינוי התנהגויות ומבוסס על הרעיון לפיו הפירוש שאנשים נותנים לסיטואציה מסויימת משפיע על התגובה שלהם יותר מאשר הסיטואציה עצמה. אם יפרשו את הסיטואציה בצורה חיובית, ההתנהגות שלהם כלפי הסיטואציה תהיה חיובית. אם יפרשו אותה בצורה שלילית, התגובה שלהם תהיה בהתאם.


שינוי מחשבתי וקוגנטיבי התנהגותי
שינוי מחשבתי וקוגנטיבי התנהגותי

רוצים ליצור שינוי? רוצים לשנות דפוסי מחשבה ודפוסי התנהגות לא מועילים? הכל מתחיל במחשבות.

בעלי הפרעות קשב וריכוז? קראו עוד על טיפול CBT קוגנטיבי התנהגותי לבעלי הפרעות קשב וריכוז.





bottom of page