טיפול רגשי לנוער וילדים חיפה קריות | מבצע החודש
top of page

מטפלת רגשית לילדים בשיטת NLP
055-305-9171 

ווטסאפ לוגו
פופיק העצמה
טיפול רגשי גיל ההתבגרות
הקניית כישורים חברתיים
העלאת ביטחון עצמי
שיפור דימוי עצמי
יציאה מבדידות
הקניית הרגלים נכונים
טיפול בבעיות רגשיות
התמודדות עם טראומות
ירידה במשקל

מטפלת רגשית לילדים בשיטת NLP

NLP זו שיטה שלומדת את המבנים הפנימיים של האדם שמאפשרים לו לחוות, להרגיש, לחשוב ולהתנהג עפ"י האישיות שלו. השיטה מאפשרת לעשות שינויים בדפוסים אוטומטיים כמו דפוסי חשיבה, רגש והתנהגות- שמנהלים אותו ולעיתים אף מעכבים אותו.

שיטת ה-NLP מאפשרת לנו למצוא איזון רגשי ונפשי כדי שיהיה לנו יותר קל להתמודד עם מה שקורה לנו ועם מה שקורה מסביבנו. ע"י הכרה את עצמנו יותר לעומק, ניתן לקחת שליטה על המחשבות, הרגשות והפעולות שלנו כך שהם יועילו לנו.

ברגע שאנחנו מבינים לעומק את המנגנונים המפעילים ומנהלים אותנו, אנחנו אלה שיכולים לנהל אותם ולשלוט עליהם. ע"י התאמת המחשבות שלנו לכיוון הנכון, נוכל בעצם לשלוט על התת-מודע שלנו ולהפיק מכך דפוסי מחשבה שמועילים לנו.

מבצע יולי 2022- תהליכי העצמה לילדים ובני נוער

שפת ה-NLP יכולה להפוך לדרך חיים ובעזרתה ניתן ליישם את החוזקות שלנו ובכך ליצור שינויים בחיינו שיחזיקו לאורך זמן. זה בעצם סוג של טיפול רגשי- חיזוק ביטחון עצמי אצל ילדים. אם אתם מחפשים טיפול רגשי לנוער או לילדים- המשיכו לקרוא.

טיפול רגשי לנוער וילדים בחיפה- שיפור ביטחון עצמי

שיגרה של הרגלים נכונים

סביבה תומכת לשיתוף 

יישום כלים נרכשים גם בבית

הקניית דפוסי מחשבה חיוביים

ארגז כלים להתמודדויות

גילוי חוזקות אישיות

שינוי פרשנויות וחשיבה יצירתית

פיתוח מודעות עצמית וחברתית

300 ש"ח למפגש. המפגשים יתקיימו אחת לשבוע.

מבצע של 10 מפגשי העצמה:
היכרות, בחירת נושא להעצמה, יצירת שיגרת הרגלים מעצימים, בירור חסמים ואמונות, גילוי חוזקות אישיות, ריענון אמונות מחזקות, הבנת הקשר בין מחשבות, רגשות והתנהגות, שיפור מערכות יחסים בדינמיקה המשפחתית והקניית כלים לעבודה עצמית.

הקניית כישורים חברתיים לילדים ונוער

מיומנויות חברתיות בהחלט ניתנות לשיפור תוך כדי תהליך של מודעות עצמית. כדי שילדים ונוער יגשימו את מלוא הפוטנציאל שלהם, הם זקוקים לכישורים חברתיים. כישורים חברתיים עוזרים להם לנהל את הרגשות והמחשבות שלהם, להתמודד עם אתגרי החיים וכמובן לבטא את עצמם. מיומנויות חברתיות ותקשורתיות חשובות במיוחד בגיל ההתבגרות מכיוון שבתקופה הזו עוברים המון שינויים. הרבה יותר קל להם להשתלב בחברה אם הם קודם כל מקבלים את עצמם. אחרי שיש בטחון בעצמי, הם פתאום מרגישים יותר עם בטחון גם בחברה.

טיפולים רגשיים לילדים ונוער בגיל ההתבגרות

מחפשים פסיכולוג ילדים? בואו תנסו שיטה חדשנית כדי לזהות חסמים בגיל ההתבגרות. ילדים ונוער לא תמיד מודעים לחוזקות ולאיכויות שיש להם. בתהליך של הקניית דפוסי חשיבה חיובית אפשר לחזק להם את הבטחון העצמי. התקפי זעם? התפרצויות כעס? ברגע שלומדים לזהות מחשבות שליליות ומה גורם להן, ניתן להרגיל את התת מודע לתגובות שמועילות לנו. בעזרת קלפי מודעות ופעילות של יצירה בהתאם לכל גיל, ניתן לעבור תהליך של העצמה אישית והתפתחות. טיפול רגשי בגיל ההתבגרות: זה הזמן להקדיש לצמיחה אישית.

טיפולים רגשיים לילדים ונוער בעזרת: תת-מודע

טיפול רגשי לילדים בחיפה: השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

עוד לא החלטתם? שלחו ווטסאפ לקבלת פרטים נוספים

WHATSAPP_ICON2.jpg

ליאורה-מטפלת 

אימייל:  info@pupik.org    אתר:  pupik.org

או קראו כתבות על מודעות עצמית

ביטחון עצמי בילדים

העלאת ביטחון עצמי אצל ילדים מתחיל קודם כל באיך שהם רואים את עצמם. הרגשת השייכות שלהם מתבטאת באיך שהם רואים את עצמם, איך שהאחר רואה אותם ואיך שהם רואים את האחר.

הרמוניה במשפחה

יחסים בין אחים במשפחה בד"כ מבוססים על אמונות מגבילות שהילדים אימצו לעצמם עם השנים. הדרך ליישר את ההדורים בין אחים היא קודם להבחין בין אמונות שהם עובדות לבין אמונות לא נכונות.

העצמה ומודעות

דרך משחקים, קלפי מודעות ועבודות יצירה ניתן "להגיע" אל הילד ואל המחשבות שלו והרגשות שלו. כך ניתן לעזור לו להאמין בעצמו ולפעול מתוך שיקול דעת ומודעות עצמית ללא חששות.

טיפול רגשי לנוער ולילדים

טיפול רגשי בעזרת שיטת NLP יכול לעזור לילדים לעבד את המידע שהמוח שלהם קולט מהסביבה. עם הכוונה נכונה הם יכולים להתרגל לדפוסי חשיבה חיוביים ולפעול בצורה שתועיל להם. 

דפוסי חשיבה, הרגלים מעצימים, כישורים חברתיים

בעזרת קלפי מודעות ומשחקי יצירה ניתן לזהות מחסומים אצל ילדים ובני נוער ולעזור להם בבניית הבטחון העצמי. פחדים אצל ילדים מבאים לידי ביטוי תוך כדי תהליך של העצמה למתבגרים, לומדים לזהות סיטואציות שונות בחברה ומשפרים את הכישורים החברתיים.

טיפול רגשי לילדים- גיל ההתבגרות

מטפלת רגשית לנוער: מציאת חוזקות אצל ילדים בגיל ההתבגרות

 055-305-9171

טיפולים רגשיים לילדים

כל מה שצריך לעשות זה לעזור לילדים ולבני נוער במציאת הרגלים של מנצחים. ברגע שמחדירים לילדים מודעות עצמית, גם הדימוי העצמי שלהם משתפר. אפשר לארגן מפגשי העצמה אישית לילדים ונוער ואפשר פשוט להפגיש אותם עם מטפל שמתמחה בטיפול רגשי לילדים ע"מ לקבל עזרה. שלחו הודעה ואחזור אליכם עם פרטים לגבי חוגי העצמה לילדים ונוער.

הרבה ילדים מתקשים בהבעת כישורים חברתיים. ניתן למצוא להם קבוצות של העצמה אישית כדי לשפר את המיומנויות החברתיות. אבל בראש ובראשונה הכל מתחיל בתת-מודע. כשלילדים יש מחשבות שליליות ובעיות התנהגות, צריך קודם כל למצוא את הגורם. הרבה ילדים סובלים מחרדה חברתית וזקוקים לטיפול רגשי. 

טיפול בבעיות רגשיות אצל ילדים ונוער כולל חיזוק הביטחון העצמי שלהם. גם ילדים אשר סובלים מהתפרצויות כעס והתקפי זעם או בדידות ודכאון, דימוי עצמי נמוך,  או בכלל אתגרים בגיל ההתבגרות, לא כדאי לעבור לסדר היום מבלי למצוא פתרונות. בואו להתנסות, הקליניקה שלי נמאת בקריות. אז אם חיפשתם טיפול רגשי בחיפה או טיפול רגשי בצפון, שלחו הודעה ואחזור אליכם.

bottom of page